ریست پسورد دستگاه و دوربین HIKVISION

آشنایی با کمپانی HIKVISION

قبل از آموزش ریست پسورد هایکویژن بهتر است با این شرکت آشنا شوید ،شرکت HIKVISION معروف ترین شرکت تولید کننده دستگاه و دوربین مداربسته در دنیا می باشد که هر ساله با فروش بیشتر نسبت به رقبا همواره توانسته رتبه اول دنیا را در صنعت نظارت تصویر ازآن خود کند.

شرکت فناوری دیجیتال هانگژو هیکیویژن، با مسئولیت محدود، که اغلب به هایک ویژن کوتاه می شود، یک تولیدکننده دولتی چینی و تامین کننده تجهیزات نظارت تصویری برای مقاصد غیرنظامی و نظامی است که دفتر مرکزی آن در هانگژو، ژجیانگ قرار دارد. این شرکت به دلیل دخالت در نظارت جمعی بر اویغورها، اردوگاه های کارآموزی سین کیانگ و نگرانی های امنیت ملی، تحت تحریم دولت های آمریکا و اروپا قرار گرفته است.

hikvision

2 روش برای ریست پسورد hikvision وجود دارد

همانطور که میدانید فراموشی رمز عبور یک امر طبیعی است و شرکت های سازنده همیشه یک راه را برای بازیابی رمز در نظر می گیرند، برای آشنایی با روش های ریست پسورد به این مقاله مراجعه کنید.

شرکت hikvision برای بازیابی رمز عبور خود، با توجه به سریال و تاریخ دستگاه یک نرم افزار تولید رمز یکبار مصرف دارد اما این شرکت برای افزایش ایمنی و راحتی کاربر نرم افزار ها رو روش ریست را تغییر داده است. در حال حاضر با محصولات تولید شده تا 2017 با همان روش نرم افزاری انجام می شود، اما دستگاه های 2018 تا الان از روش تولید فایل xml انجام می شود.

آموزش ریست پسورد دستگاه هایکویژن به روش تاریخ و سریال

نرم افزار reset password dvr در این روش شما می توانید با خرید نرم افزار تولید رمز بر اساس تاریخ و سریال هر زمانی که مشتری شما رمز را فراموش کرد، رمز جدیدی برای او توسط این نرم افزار تولید کنید و رمز را ریکاوری کنید و یا با ارسال اطلاعات دستگاه خود به مدیر سایت بدون خرید نرم افزار تنها دستگاه موجود را بصورت آنلاین ریست کنید. نمونه از پنجره ی ورود یا لاگین را در زیر مشاهده می کنید.

hikvision
hikvision
سریال دستگاه هایک ویژن

برای بدست آوردن سریال  دستگاه hikvision کافیه در پنجره لاگین به انتهای سمت چپ پایین همان پنجره رفته و دبل کلیک کنید تا سریال دستگاه برایتان نمایش داده شود، حال باید سریال و تاریخ را در نرم افزار ریست پسورد وارد کنید و با زدن کلید generate رمز ویژه ای برای همان روز دریافت کنید، در نهایت با تایید ریست شدن رمز میتوانید با رمز پیش فرض 12345 وارد شوید.

نکته : در این حالت حروف بزرگ و کوچک مهم هستند و شما رمز دریافتی را باید در قسمت security code وارد کنید.

در ویدیوی زیر مراحل ریست پسورد دستگاه هایکویژن را مشاهده می کنید.

ریست پسورد دستگاه هایکویژن به روش XML

در این روش شما باید دستگاه را به وسیله کابل شبکه به کامپیوتر متصل کنید و سپس با نرم افزار SADP مراحل زیر را برای دریافت فایل XML طی کنید.

ابتدا نرم افزار SADP  را از این قسمت دانلود و نصب کنید. (این نرم افزار ریست پسئرد مورد نیاز است برای آشنایی با ویژگی های نرم افزار کافیست به لینک دانلود نرم افزار مراجعه کنید)

پس ازنصب نرم افزار

ادامه مطلب

برای دسترسی به فایلهای دوره باید دوره را خریداری نمایید.
  • فصل یکم: آشنایی با اینفوگرافیک (رایگان دانلود کنید)
  • فصل دوم: آشنایی با ابزارها و محیط نرم‌افزار ایلاستریتور (برای دانلود باید دوره را خریداری کنید)
  • فصل سوم: ساخت انواع نمودار در نرم‌افزار ایلاستریتور (برای دانلود باید دوره را خریداری کنید)
  • فصل چهارم: ویرایش انواع نمودار در نرم‌افزار ایلاستریتور (برای دانلود باید دوره را خریداری کنید)
  • فصل پنجم: اینفوگراف‌های پیشرفته (برای دانلود باید دوره را خریداری کنید)
  • فصل ششم: راهنمایی ادامه مسیر (برای دانلود باید دوره را خریداری کنید)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریست پسورد دستگاه و دوربین HIKVISION”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.